- prijímanie, zmeny a uvoľňovanie zamestnancov (pracovné zmluvy, dohody prácach mimo pracovnej zmluvy, dohody o zmene pracovnej zmluvy, výstupné listy, dohody o rozviazaní pracovného pomeru, zápočtové listy)
- aktualizácia, naplňovanie a využívanie údajov v informačnom systéme
- vedenie osobných spisov zamestnancov, zabezpečovanie plnenia oznamovacej povinnosti vo vzťahu k sociálnej poisťovni, k zdravotným poisťovniam, daňovej správe a doplnkovým dôchodkovým poisťovniam
- občania so zdravotným postihnutím - vedenie evidencie a zabezpečovanie podkladov pre odvody za prípadné neplnenie povinného podielu zamestnávania občanov so zdravotným postihnutím
- sledovanie a aplikácia všeobecne záväzných právnych predpisov a noriem
- spracovanie dochádzky vrátane kontroly a evidencie dokladov k neprítomnosti na pracovisku (výkazy mzdových nárokov, dovolenkové lístky, priepustky, OČR a PN)
- predkladanie podkladov k štatistickým hláseniam
- pravidelný reporting v dohodnutej štruktúre a periodicite
- archiváciu osobných spisov Vašich aktívnych a neaktívnych zamestnancov v lehote stanovenej zákonom
- fyzické doručovanie dokumentov, osobný styk so zamestnancami
- poradenstvo v oblasti pracovnoprávnych vzťahov a miezd zamestnancov
Kontaktujte nás